pondělí 30. června 2008

Finále ME 2008

Tak je za námi měsíc fotbalu. Česko k mému zklamání nepostoupilo, tak jsem sledovala, jak si povedou Němci a Španělé, protože by bylo super, kdyby se ve finále potkali právě tyto týmy. Hlavně zde v Němci obsazené Cala Ratjadě. K nadšení mnohých se tak také stalo. Včera před devátou se všichni (kromě nás pracujících) sešli před velkou obrazovkou na Plaza de Pins. Chvíli jsem si připadala jako před dvěma lety v Německu - černo-červeno-zlaté německé barvy dominovaly nad žluto-červenými.
U nás v restauraci panovalo napětí mezi Maxem a Fernandem (ovšem v přátelském stylu). K Maxovu velkému zklamání a k radosti všech místních Španělé nakońec vyhráli. I když jsem byla neutrální, přece jen mě to španělské vítězství těší víc.

Přikládám fotku našeho týmu z Café del Sol (zl.: André - údržbář; Natalia - umývá nádobí a uklízí v kuchyni; Max - barman, číšník; moje maličkost; zl.dole: Ilka - šéfka; Marissa - kamarádka Natalie, nepracuje u nás; Fernando - kuchař)

1 komentář:

Aleš řekl(a)...

ahoj kato, super blog!!! Pekne jsem si ho procetl. vidim, ze si to na malorce uzivas, to je parada...tak se drz a tesim se na dalsi prispevky...Ales