pondělí 7. července 2008

O tom, jak tu běží čas

Tentokrát opět začnu oslovením "Milý deníčku!"
Tak tedy:

Milý deníčku!
Nastal červenec a všichni očekávají velký nápor turistů (ten ale očekávají už nějaký ten pátek). V Německu ale teploty trhají rekordy, tak se nápor zatím neuskutečnil. Ovšem, co se změnilo, je věková skupina návštěvníků (přijeli čerství maturanti) a trochu se vyrovnal poměr národností (Španělé mají prázdniny). Takže místo nasávajících dvacetiletých a třicetiletých skupinek, které obsadily pláže v květnu (a které se vrátí opět v září), tu teď jsou hordy "dětí", které nemají peníze na dražší jídlo. Ilka zavedla speciální menu - pizzu, malý salát a jeden nealko nápoj za 8 €, a přesto se stává, že si jedno menu objednají dvě osoby. Večer to ale mládež klidně rozjede v některém baru, kde stojí jen jedna voda 4 €. K mému rozčarování tu jsou od čtvrtku všechny diskotéky narvané k prasknutí "německými ksichty" (že to tak musím říct), kteří ve svém alkoholovém opojení neberou ohled na ostatní tancechtivé (tedy mě), takže místo odreagování během tance odchátím domů naštvaná. V tomhle ohledu se těším na září, kdy bude méně lidí. V jiném ohledu se ale na září netěším, protože vzledem k tomu, že tu čas letí dvakrát tak rychleji jako v Česku, se přiblíží konec sezony, konec života v ráji a začátek studené a depresivní zimy v Česku. Jsem tu již tři měsíce a přijde mi to jako před pár týdny, kdy jsem přistála na Mallorce. Za ty tři měsíce se mi podařilo procestovat pro mě zajímavá místa (další cestovatelské plány začnu vymýšlet až koncem srpna, protože na cestování je teď horko. To se raději vyvalím na pláži.), opálit se a zbavit se 5 kg, a to přesto, že pracuji v kuchyni (když podnikám každý den minimálně dvě desetiminutové jízdy na kole vzvlněnou krajinou, v pauze si plavu v moři a v noci skotačím na diskotéce, jdou zimní kila rychle dolů). A také již rozumím a dokážu se domluvit španělsky.
Dnes se nám tu po třech týdnech obloha zatáhla, což bude znamenat plnou restauraci. Mě čeká velké prádlo a také musím konečně nakoupit pár věcí do ledničky a objednat se k holiči.

Fotky tentokrát nepřikládám - nebyl čas fotit.

Žádné komentáře: