neděle 15. června 2008

O tom, jak jsem se stala osobní kuchařkou Dietra Bohlena

Milý deníčku!
Včera v podvečer poctil naši restauraci svou přítomností a zájmem o večeři člen kdysi slavné skupiny Modern Talking, dnes jedna z nejvlivnějších osobností německého show businessu (takový německý Karel Gott v mladším vydání) a drsný porotce v soutěži „Německo hledá superstar“,Dieter Bohlen se svou mladičkou přítelkyní. V šest hodin jsem v klidu dorazila po siestě do restaurace a zrovna jsem vařila omáčku na pizzu, když v tom slyším, jak se někdo na baru ptá Maxe, co máme za maso a za ryby. Otočím se do baru, abych viděla zákazníka a slyšela objednávku a kdo tam stojí, sám slavný blonďák. Objednal si hovězí maso a doradu pro svou přítelkyni a když mě zmerčil, jak naslouchám, zeptal se mě s údivem, jestli já vařím a řekl si, že chce hodně česneku a cibuli. Pak se oba odebrali ke stolu na terase. Později se kvůli fanouškům raději přesunuli do naší klidné zahrady. A jelikož jsem byla v kuchyni sama, Fernando měl přijít o půl hodiny později (ale přišel až v sedm, protože Španělsko hrálo důležitý zápas se Švédy), tak jsem se stala kuchařkou Dietra Bohlena.Bohlen tu má v Cala Ratjadě byt a tráví tu docela dost času (když na to má), ale je o něm známo, že je docela škudlil. V restauracích neplatí, protže mu nikdo nepřinese účet. Pro restauratéry je totiž velkou reklamou, že u nich jí. Tam, kam chodí Bohlen, tam chodí i turisté. A protože on chodí na jídlo do dvou restaurací v přístavu, byla jeho návštěva velkým překvapením pro nás tři, co jsme zrovna pracovali. A že se pak s lidmi roztrhl pytel! Během hodiny jsem pak připravila okolo patnácti porcí. Krátce před sedmou pak Bohlen na baru u Maxe zaplatil a ještě nechal 5€ dýško!, což, jak se Thomas vyjádřil, když jsem mu to vyprávěla, je pro mě čest, protože je škudla a dýška nedává. Tak uvidíme, jestli k nám zase někdy zavítají. Jeho přítelkyně vypadal spokojeně a usmívala se, když mě viděla při práci.
Fernando to samozřejmě nemohl skousnout. Jeho machistické ego to nezvládá ještě dnes, protože já jsem přece „jen“ pomocnice v kuchyni a on je ten kuchař, který dělal i na lodích (o tom, že by to ale bez pomoci nezvládl jsem ale už psala).

Ale jedno Ti, milý deníčku, povím, pěkně jsem se zapotila během té hodinky.

Žádné komentáře: