sobota 5. dubna 2008

Jak nejrychleji zhubnout

Každoročně se na jaře začnou v časopisech a novinách objevovat články týkající se hubnutí. Za nadpisy typu „Jak zhubnout do plavek“ či „Pryč se zimními kily“ se ukrývají sice dobře míněné rady ohledně změny jídelníčku a pravidelného cvičení, ale na to, abych se těchto rad držela (hlavně těch ohledně jídelníčku) nemám dost silnou vůli.
Já mám lepší recept na hubnutí: vydat se tzv. na zkušenou do světa. Během lítání po úřadech, pendlování sem a tam do 1,5 km vzdálené Cala Ratjady a zpět, pobíhání s foťákem po pobřeží a lovení těch nejlepších záběrů rozbouřeného moře (už z toho mám puchýře na nohách) a nakonec i během výpravy na kole s jedním převodem zvlněnou krajinou za nákupy do Lidlu (kde je to sice nejlevnější, ale výběr je v nudném německém stylu) jdou kila dolů. Už zase mi padají kalhoty. Teď by se mi tu šikly ty rifle, které jsem v zimě nezapla.

Žádné komentáře: