úterý 15. července 2008

El Carme 2008

Od 9. do 16. července slaví Cala Ratjada svátek „El Carme“. El Carme (Panna Carmen) je patronkou rybářů. A protože před rozpukem turismu byla Cala Ratjada rybářskou vesničkou, slaví se tu s chutí. Oslavují se především rybáři a přeje se jim hodně štěstí na výpravách za úlovkem.
Že se něco děje jsem ale postřehla až v sobotu, kdy Fernando oznámil, že večer bude velká fiesta v přístavu s živou muzikou. A že se prý bude pařit až do rána. O.K., tak jsem po práci vyrazila domů si dát sprchu a převléct se a okolo půlnoci jsem už zase byla ve městě. Jako vždy, když vyrážím sama na tah, jsem si zašla na koktej k Michalovi do Sinaje (a tentokrát jsem jej měla zadarmo) a pak hurá do přístavu omrknout, co že se tam děje. A taky jsem tam někde měla potkat ostatní z práce. No jo, ale jak je najít mezi tou hordou lidí, kteří se tam sešli. Naštěstí jsem brzy zahlédla Andrého a Britu a pak již jsme se postupně všichni sešli. Dokonce i Thomas dorazil (ovšem v klasicky podnapilém stavu. Němci prostě když vyrazí na tah, tak se zlijí, až jim je celý druhý den špatně. To my, kteří si chceme party užít a přežít, pijeme s rezervou).
Za tu dobu, co jsem tam byla, se na pódiu vystřídaly tři kapely. A nehrály vůbec špatně. Konečně nějaká změna oproti tomu, co celý den poslouchám v práci, co mám v mp3 a co hrají v Cheopsu. Španělská muzika. Tak jsem vydržela s Natalií a Marissou pařit až do půl šesté (a kdybych nemusela do práce, tak i klidně do konce). A budíček v 10:30. V neděli jsme pak byli v práci všichni úplně grogy. Ještě štěstí, že nebylo moc práce a zavírali jsme také už v 22. hodin.
Ve středu El Carme končí a v plánu je velký ohňostroj. Tak doufám, že o půl jedenácté nepřijde povečeřet nějaká skupinka Španělů (což znamená odchod z práce okolo půlnoci) a že ohňostroj stihnu. A třeba i nafotím.

Žádné komentáře: