úterý 2. září 2008

A je tu září





Tak už je tu bohužel září. Při té rychlosti, jakou tu čas běží, mi už nezbývá příliš do odletu do studených krajin. 21. října si pakuji věci a letím na pár dní za kamarádkou do Barcelony a pak již přímo do Prahy.
Tento týden mě čekají neuvěřitelné 2,5 dne volna v kuse (pokud se Fernando nehodí marod už v pátek. To už bych ho ale vážně poslala do háje, protože si dělá co chce. Stačí, že nám s Natalií oznámil, že příští týden je zase marod.), které si hodlám užít. Jeden den vyrazím zase na cesty a večer pařit do Keopsu (když se tu prý diskotéky zavírají již za měsíc), v sobotu hurá na pláž s mým nafukovacím lehátkem, které jsem dostala od turistů (stává se, že ti, co další den odjíždějí domů, nechají svým sousedům na pláži lehátko, nebo slunečník) a večer na nějakou dobrou večeři. A co budu dělat v neděli, to ještě nevím. Každopádně musím počítat s tím, že jsou to zase na nějakou dobu poslední volné dny.

Fotky, které jsem sem umístila, jsou od Marisy, která odjela zpět do Argentiny před měsícem. Jsou to fotky z naší večeře a jedné fiesty, která tu byla v červenci. Na spodní fotce jsem s Marisou před mou oblíbenou diskotékou - Keopsem.

Žádné komentáře: