pondělí 5. května 2008

Pracovní týden

Milý deníčku,
tak mám za sebou první pracovní týden. Původně jsem měla až do 15. května pracovat jen o víkendech, ale protože místní "doktoři" dosud nebyli schopni uschopnit Davida, dělám za něj. Od jedenácté ráno až do desáté večer. Ovšem s tříhodinovou siestou. Tu trávím na mé oblíbené pláži Son Moll, která je od Café del Sol vzdálená jen asi 50 m. Takže ráno vyrážím z domu s plavkami, opalovacím krémem, ručníkem a slaměným lehátkem v batohu. Moře se pomalu otepluje (už má 18 stupňů) a už se nemůžu dočkat, až se tam ponořím celá a ne jen nohy, jako dosud. Dávám tomu maximálně týden:-) . Pláže už se také plní turisty a je poznat, že sezona začala. Počasí slunečné (i když koncem týdne hlásí předpověď trochu zataženo) a úžasných 25 stupňů. Tahle teplota mi úplně vyhovuje. Bohužel je teprve květen a v létě se očekávají i čtyřicítky.
Co se týká mého pracovního nasazení v restaurace, ráno s Fernandem připravujeme, co chybí - vačí se těstoviny, čistí mušle, já připravuji nové aioli, tuňákovou pomazánku a Kräuterbutter (bylinkové máslo, které je v Německu velmi populární) aj. Okolo půl druhé pak přicházejí první objednávky oběda. Po třetí hodině už je zase klid a já můžu vyrazit na pláž. Večerní šichta mi pak začíná o půl sedmé. Opět dělám pizzu. Fernando ostatní jídla a já mu pomáhám.
Docela už se těším na to, až bude David zdravý a já budu mít nějaké to volno. Chtěla bych si zajet do Palmy projít si město ( a konečně dopsat článek) a trochu si nakoupit. V Cala Ratjadě jsou totiž věcoi dražší a nejsou tu ty obchody, do kterých bych si ráda zašla.
A co se týká mé španělštiny, po týdnu práce s Fernandem jsem na tom, milý deníčku, o poznání lépe ( i když nemám sílu se nějak intenzivně učit gramatiku). Už Fernandovi i rozumím. Navíc mi přibylo pár známých z Argentiny, kteří tu dělají plavčíky na pláži, takže se španělštině nevyhnu.

Žádné komentáře: