pondělí 20. října 2008

Konec Mallorské odysey

Tak a je to tady. Po necelých sedmi měsících "dovolené" u moře v Cala Ratjadě se opět vracím do Česka. Jako lusknutím prstu ten půlrok utekl. I přes docela jednotvárný průběh dní (kromě mých jednodenních expedic za poznáním během volných dnů) jsem neměla čas se nudit a musím říct, že jsem ten půlrok prožila naplno a domů si odvážím nejen nějaké to euro (za kterým jsem sem přijela), opálení (i když to již z části zase vybledlo), znalost španělštiny (myslím, že jsem na tom se španělštinou momentálně lépe než s angličtinou), ale hlavně spoustu zážitků s přáteli.
Dnes jdeme společně ještě posedět a popít a již zítra dopoledne sedám na transfer směr letiště. Dovolená mi ale ještě nekončí. Na závěr sezony ( a jako odreagování) jsem si naplánovala čtyřdenní výlet do Barcelony, která bude (jak doufám) třešničkou na dortu mojí "Mallorské odysey 2008".
A kdo ví? Třeba za pár měsíců začne "Mallorská odysea 2009".
Každopádně mě nyní čeká několik měsíců učení, učení a učení. A zimy.

Žádné komentáře: